welcome @ tom-next.com, the fast growing trading community for derivative traders.
If you are interested in Up-to-the-minute News concerning Contract for Difference, Financial Spread Betting, Binary Betting and Foreign Exchange as well factual discussions, then our forum could be the right place for you. To become a member is easy. You just have to Register to get access to all features.
finance portal - trading community - knowledge base - broker comparison & ratings
COMING SOON: Launch of our unique CFD Broker comparison and rating module - BETA - Preview now available.
Wichtig: Alle von mir gemachten Aussagen und Antworten auf Fragen entsprechen lediglich meiner persönlichen Meinung und stellen keinerlei Rechts- oder Anlageberatung dar.
Neu: CFD Broker News als RSS Feed
The Following 3 Users Say Thank You toronner For This Useful Post:
Group: SuperMod
Thank(s): 673
From: L.E. but not L.A.
Member No.: 53
nein, die Digitals werden denke ich natürlich bestehen bleiben. Marketmaker gibts ja schon seit einiger Zeit, eventuell wird das Angebot dazu noch ausgebaut.
Vielleicht kann Hubertus da exklusive Infos dazu sagen wenn er wieder mal hier ist.
--------------------
Viele Grüße ronner
Wichtig: Alle von mir gemachten Aussagen und Antworten auf Fragen entsprechen lediglich meiner persönlichen Meinung und stellen keinerlei Rechts- oder Anlageberatung dar.